• ベストアンサー

訳してほしいのですが・・・

noname#2021の回答

• ベストアンサー
noname#2021
noname#2021
回答No.2

Data: February 2, 2002 From: marikan To: Concierge of Hotel abc Re.: My request to hand this note to my father(name) at Room 124. Dear Concierge, My parents (Mr.& Mrs. marikan) have a reservation at your hotel from 2/2/2002 through 2/04/2002. Since it is my father's birthday on February 2nd, I would like you to hand in this fax to him to surprise him. If you could do it for me, I would really appreciate it. My father's name is Mr. marikan. Again, thank you very much, marikan

makiran
質問者

お礼

ありがとうございました。早速FAXしてみます