• 締切済み

歌詞を教えてくださいm(__)m

GuitarFreaksにでてくるX-Planという曲の歌詞を知っている人はいませんか? ご回答よろしくお願いします。

みんなの回答

noname#135839
noname#135839
回答No.1

X-Plan はじめは誰だって Afraid of what awaits Got in the stagnation Let your heart keep on Beat, Dance, and Shake, in your way もぅ どうにもなんない 未曾有の危機で誰のせいでもないんなら Just do all what you can do Never give up Break obsessive rules You can start the new You've been loved for who you are Put your heads up Take a look at the view All the way, you came You never were alone We are linked with love and peace X-Plan Never give up Break obsessive rules You can start the new You've been loved for who you are Put your hands up There are very few But something true Keys for the new discover Dig it out with love and peace X-Plan One single piece can change the world Secret Plan 40000(You are not alone) Keep it growing under your bed(40000)