• ベストアンサー

TEAM NACS のcalling you の歌詞について。

TEAM NACS のcalling you の歌詞について。 ドコモのCMでやっていたようなのですが、 1番の歌詞しかわからないのです…… どなたか、2番を知っている方はいらっしゃるでしょうか? 私の耳コピがあっていれば、 You say"No no escape" から始まると思います。。 教えてください;;

noname#204974

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • yu14lu16
回答No.1

では2番のみ書きます。 You say "No, no escape". But sometimes you can cry. Hey, take it easy. Lalala. Life always has its ups and downs. My little soul may be no meaning. Threwing stone never turn the weather. (The) Sky is broad on fine day, rainy day. I hope you be with a smile, YEAH !!! -I wanna call you- Fly some, my something good! Lalala... Flying Flying Sending good! Lalala... Fly some, my something good! Lalala... Flying Flying Sending good! Lalala... Warm hearts are blooming in such a digital world. I love you the way you are. Anytime, Anywhere, (The things) I can help even in a small way is calling you. あとは1番のサビrepeatです。 スペル入力間違ってたらごめんなさい。

質問者

お礼

ありがとうございました!! とても助かりました