• 締切済み

「さすらいのギター」の英語歌詞を探しています

ok6u6の回答

• ok6u6
回答No.2

これではないですか? "On the Manchurian Hills" Around us, it is calm Twilight has fallen upon the earth The hill of Manchuria are smothered in darkness The dark cloud conceals the East. Do you see the crosses? Heroes are sleeping here. The wind is singing above them And the stars are looking down on them. It was not a cannon shot from the fields- It was a thunder clap from afar. And once again it is quiet all around. All is silent in the nocturnal calm Sleep, our sons, Sleep and rest in peace, May you dream of the native meadows, Your father's far away home. You fell for Russia, You died for your fatherland. The Russian people will avenge you And celebrate a bloody wake. Dear mother is shedding tears, the young wife is weeping All are crying like one, Cursing fate, cursing destiny. Sleep, our sons, Eternal memory is your reward! The Russian land, our motherland, Will not be taken by the enemy. It's night, it's quiet. Only kaoliang is rustling Rest in peace, heroes, the memory of you Is preserved by your motherland!

noe_1984
質問者

お礼

ありがとうございました。 きっとこれだと思います。 お礼を申し上げるのが、遅くなってしまい申し訳ありませんでした。 父もさっそく練習をする! と気合十分な様子で、私まで嬉しいです。 本当にありがとうございました!