• ベストアンサー

歌詞を教えてください

清しこの夜とジングルベルの歌詞を教えてください。

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • TAC-TAB
回答No.1

ジングルベル(日本語版) 走れそりよ 風のように 雪の中を  軽く早く笑い声を  雪にまけば明るいひかりの 花になるよ ジングルベル ジングルベル 鈴が鳴る 鈴のリズムに ひかりの輪が舞う ジングルベル ジングルベル 鈴が鳴る 森に林に 響きながら 走れそり よ 丘の上は雪も白く  風も白く歌う声は 飛んで行くよ 輝きはじめた 星の空へ ジングルベル ジングルベル 鈴が鳴る 鈴のリズムに ひかりの輪が舞う ジングルベル ジングルベル 鈴が鳴る 鈴のリズムに ひかりの輪が舞う 英語版 Jingle bells Dashing thro' the snow, In a one horse open sleigh, O'er the fields we go, Laughing all the way. Bells on bobtail ring, Making spirits bright. What fun it is to ride and sing A sleighing song to night! Chorus: Jingle bells! Jingle bells! Jingle all the way! Oh! what fun it is to ride in a one horse open sleigh! Jingle bells! Jingle bells! Jingle all the way! Oh! what fun it is to ride in a one horse open sleigh! A day or two ago, I thought I'd take a ride, And soon Miss Fannie Bright was seated by my side. The horse was lean lean and lank, misfortune seemed his lot. He got into drifted bank, and we, we got upshot. Chorus: Jingle bells! Jingle bells! Jingle all the way! Oh! what fun it is to ride in a one horse open sleigh! Jingle bells! Jingle bells! Jingle all the way! Oh! what fun it is to ride in a one horse open sleigh! 聖しこの夜(日本語版) きよしこの夜 星は光り  救いの御子は 馬槽の中に  眠り給う いと安く きよしこの夜 御告げ受けし  牧人達は 御子の御前に  ぬかずきぬ かしこみて きよしこの夜 御子の笑みに  恵みの御代の 朝(あした)の光  輝けり ほがらかに Silent night (英語版) Silent night, holy night, All is calm, all is bright, Round yon Virgin Mother and Child. Holy Infant so tender and mild, Sleep in heavenly peace. Sleep in heavenly peace. Silent night, holy night, Shepherds quake at the sight, Glories stream from heaven a far, Heav'nly hosts sing Alleluia. Christ the Savior, is born! Christ the Savior, is born! http://travelcchi.nobody.jp/xmas/index.html

その他の回答 (1)

• 2222794
回答No.2

最近コピー可能な歌詞サイトを見付けました。 [聖しこの夜]の歌詞↓です。(コピー出来ます) http://j-music.awardspace.info/ [ジングルベル]の歌詞↓です。(コピー出来ます) http://j-music.awardspace.info/