• ベストアンサー

ディズニー映画「アナスタシア」

ディズニー映画「アナスタシア」の中で アーニャ(アナスタシア)が歌っている歌詞を知っている方いましたら是非教えてください 「いつか会える何があっても~♪…」という感じのやつです(字幕で) お願いします

• ninna
  • お礼率71% (113/157)
  • 洋画

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
回答No.2

【Journey To The past 】   Liz Callaway (Aaliyah) これかもしれません Heart don't fail me now, Courage don't desert me, Don't turn back now that we're here. People always say, Life is full of choices, No one ever mentions fear. Or how the world can seem so vast On a journey to the past. Somewhere down this road, I know someone's waiting, Years of dreams just can't be wrong. Arms will open wide, I'll be safe and wanted, Finally home where I belong. well, starting now im learning fast On this journey to the past. Home, Love, Family There was once a time I must have had them too. Home, Love, Family I will never be complete until I find you. One step at a time, One hope then another, Who knows where this road may go? Back to who I was, On to find my future, Things my heart still needs to know. Yes, let this be a sign, Let this road be mine, Let it lead me to my past. And bring me home, At last!

その他の回答 (1)

回答No.1

リズ・キャラウェイ Once A Upon A December でしょうか? 自信はありません。

参考URL:
http://www.amazon.co.jp/exec/obidos/ASIN/B000002JEJ/qid=1133774352/sr=1-1/ref=sr_1_10_1/249-2493344-7885107