How to turn off GPU light

このQ&Aのポイント
  • Learn how to turn off the lighting from the GPU on your Lenovo T750 desktop (RTX 3070) in a few simple steps.
  • Discover how to disable the GPU lighting on your Lenovo T750 desktop (RTX 3070) using the Lenovo Vantage software.
  • Find out if there is a way to turn off the lighting from the GPU on your Lenovo T750 desktop (RTX 3070) through the Lenovo Vantage application.
回答を見る
  • 締切済み

How to turn off GPU light

I have a Lenovo T750 desktop (RTX 3070) and I was wondering if I can turn off the lighting from the GPU. I can't find anything in the Lenovo Vantage that can turn off the GPU lighting. ※OKWAVEより補足:「Lenovo:デスクトップ(IdeaCentre・Lenovo等)」についての質問です。

みんなの回答

• TZ91
回答No.1

Hi, Some graphics card manufacturers can turn off the lights using a configuration tool. Lenovo GPUs may not be able to turn off the lights. I don't think it can be done without a switch on the graphics card itself. Best regards.