• ベストアンサー

赤盤ってなに?

Pesukoの回答

• Pesuko
回答No.6

赤盤=ビートルズ1962-1966のベスト版 Side1 1)love me do 2)please please me 3)From me to you 4)She loves you 5)I want to hold your hand 6)all my love 7)can't buy me love side2 1)a hard days night 2)and i love her 3)eight days a week 4)i feel fine 5)Ticket to ride 6)yesterday side3 1)help 2)you've got to hide your love awey 3)we can work it out 4)day tripper 5)drive my car 6)norwegian wood side4 1)nowhere man 2)michelle 3)in my life 4)girl 5)paperback writer 6)eleanor rigby 7)yellow submarine ちなみに1967-1970が青盤です。 あと白盤があったけど内容覚えていません。 そうですか・・いまその赤盤・青盤を目の前にして書き込みしています。 曲名のつづり間違っているかもしれません。

lkjh333
質問者

お礼

皆様有難うございました。