• 締切済み

オーランド空港からココアビーチまでの交通手段

オーランドからラキンタインココアビーチホテルまでの交通手段がタクシー以外でご存じの方いましたら教えてください。ホテルまでいかなくてもココアビーチ近く行ける交通手段でもかまいません。 タクシーだと相当お金がかかってしまいそうなので。

みんなの回答

• yuklamho
回答No.1

Sorry for writing in my poor English (now, I cannot type Japanese). I am not familliar with this area. I have checked quickly and roughly just now. So, I am not sure if this is the best way or not. 1) You can take a Greyhound bus from Orland FL to Melbourne FL. It takes 2hour and around $40-$50(<- fee for round trip). The bus will departure Orland at 9:20am and 2:00pm (The return bus leave Melborne at 4:30pm and 7:35pm). You can check by yourself. https://www.greyhound.com/default.aspx 2) When you arrive at Merborne (airport), you can take a taxi or you can use a bus (http://www.ridescat.com/interactive-system-map/). As the distance between Merborne and the hotel is around 22 miles,I don't thin the taxi fee is so expensive. Good luck!!!