• ベストアンサー
  • 困ってます

英語が得意な方,お願いします。

フリーフォントを配布しているホームページからフォントをダウンロードした所、 以下の英文のテキストが付いていました。 仕事(デザイン)で使いたいと思っているのですが、 何て書いてあるのか分からなくて困っています。 英語の得意な方、訳して頂けませんでしょうか? よろしくお願い致します。 ___________ Hi! This is another annoying readme-file. But if you like my font, I'm asking you to put a link to my page www.●●●●●●.de on YOUR page. On my homepage you can find a little logo in the upper left corner which you can copy as a link. If you don't want to link to my page, but still want to use my font(s) nevertheless, please send any amount in US-Dollars (which you think the font is worth) to: ●●● ●●● ●●●●●● ●●●●●● ●●●●●● ●●●●●● Germany By the way: If you send me money, you'll get an exclusive font by me! So don't forget to add your e-mail address. ___________ ※住所や名前の部分は●にしてあります。

noname#25800
noname#25800

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • 回答No.1

Hi! やぁ! This is another annoying readme-file. これはまたうっとおしい手順書だ。(送信者がへりくだっている) But if you like my font, でももし、君が僕のフォントを気に入ってくれたのなら I'm asking you to put a link to my page ​www.​●●●●●●.de on YOUR page. 君のWebページに僕のページへのリンクを貼ってほしい。 On my homepage you can find a little logo in the upper left corner which you can copy as a link. 僕のページの左上隅にはロゴがあって、 君はリンク用にコピーして使うことができるよ! If you don't want to link to my page, but still want to use my font(s) nevertheless, もし、僕のページへのリンクを貼りたくなくて、それでも僕のフォントを使いたくなかったら言うまでも無く please send any amount in US-Dollars (which you think the font is worth) to: 僕にFontの代金をUSドルで送ってほしい。 ●●● ●●● ●●●●●● ●●●●●● ●●●●●● ●●●●●● Germany By the way: If you send me money, you'll get an exclusive font by me! So don't forget to add your e-mail address. ところで:もし君が代金を送ってくれたら、君には僕がさらなる(サイトに載ってない?)フォントも付けてあげるよ。だから、メールアドレスを付け加えるのを忘れないでね

質問者からのお礼

早速の回答ありがとうございました! 本当に助かりました~!