• ベストアンサー

sweetboxのMiss you

結婚式のエンドロールのBGMでsweetboxのMiss youを使いたいのですが、和訳の歌詞カードがないため、どの様な内容の歌なのか分かる方教えて下さい! 結婚式で使える曲でしょうか?

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • melgirl
回答No.1

歌詞は Miss You (Verse 1) Don’t be afraid to cry It wasn’t wasted time We just couldn’t win that fight And I knew you couldn’t stay You had to go your way There’s really nothing left to say But every now and then you cross my mind And I try not to think about where you are tonight (Chorus) But I miss you ’Cause I really miss you There’s no going back ‘cause what’s done is done But I miss you ‘cause I really miss you But sometimes love just ain’t enough (Verse 2) Hey We didn’t write the rules It wasn’t me wasn’t you We both know that life is cruel I know we can’t go down that road again And it hurts too much to think what might have been (Repeat Chorus) (C Part) I know we can’t escape from the paths that we have chosen But every now and then, I’m reminded I know we can’t go down that road again And it hurts too much to think what might have been (Repeat Chorus) 「別れを選び、もう二人は二度と元には戻れないと分かっているけど今でもあなたがいなくて寂しい」という内容の歌ですね。どういう曲調なのかわかりませんが結婚式には残念ながらまるで不向きな内容です・・・

nnkokoro
質問者

お礼

こんなに丁寧に答えていただきありがとうございます。 あぁ。。やっぱり結婚式にはとんでもない内容ですね。曲調がとてもきれいなので気に入っていたのですが諦めます。 こちらで確認して良かったです!!