• 締切済み

ebayメンバーにメッセージを送るには・・

ebayメンバーにメッセージを送るには・・ 他のイーベイヤーにメッセージを送るため、 Contact member をクリックして、メッセージを入力してsendアイコンをクリックしたら、下記のような表示が出ました。 Attention! In order to maintain a safe trading environment, eBay may limit activity and request additional verification. At this time we ask that you verify your account with a Credit Card. The process is immediate and your card will not be charged メッセージは送れているのでしょうか? 何か手続きをしてあらためて送らなければいけないのでしょうか?

みんなの回答

  • 3crescent
  • ベストアンサー率88% (97/109)
回答No.1

eBayをスタートしてまだ日が浅いとか、フィードバックが少ない場合など、他のメンバーに質問する回数が制限されたり、追加の本人確認求められる場合があります。 今回のメッセージでは追加の身分証明を求められています。 クレジットカード情報を登録して本人確認を行うようにとのことです。本人確認の為ですので、課金等は行われません。

参考URL:
http://eigoeb.com/blog/entry-id9133.html
qazqaz222
質問者

補足

ご回答ありがとうございます。 ということは、このままでは相手には質問は届いていないということでよろしいのでしょうか・・

関連するQ&A

  • ebay出品に関して

    ebayについて質問します。 出品の限度数ってありますか? 見てみると、たくさん出品している方がおられますが、物によるのでしょうか? 私は現在ブランド品を2つ出品していて、さらにもう1つ出品しようとしましたが、以下の警告文が出て出品ができませんでした。 Attention Seller: In order to maintain a safe trading environment, selling limits are occasionally placed on accounts. At this time, you are not able to list this item. We sincerely value you as a member of our trading community and look forward to a continued successful relationship. Click here for a window with eBay's policy on replica or counterfeit items. Click here for more information on limits that may affect your selling activity. これはなぜでしょうか? 教えてください。 よろしくお願いいたします。

  • ebayで出品する時

    初めて出品しようと思い、写真も載せて、全ての情報を入力して 「save and continue」をクリックしたら、以下のようなメッセージが出てきました。 You can not submit your listing due to the following problems Attention Seller: In order to maintain a safe trading environment, selling limits are occasionally placed on accounts. When listing this item, the site you are listing on must match your site of registration and the item can only be shipped within the same country. Please go back and make the necessary changes. To participate in global trade on eBay, please follow the steps below to verify your PayPal account. Once you have a verified PayPal account that is linked to your eBay account, you will be able to sell an item on any of eBay's sites worldwide. 1) To verify your PayPal account, click on your country of eBay registration below to understand how to complete that process. 2) If you already have a verified PayPal account, and are still receiving this message, you need to link it to your eBay account. For instructions on how to become PayPal Verified or how to link your PayPal account to your eBay account, please click on the site of your eBay registration below: 「 please follow the steps below to verify your PayPal account. 」というのがよくわかりません・・・。 pay palで何か手続きが不足しているのでしょうか? paypalのアカウントはプレミアにしています。 ebayの手数料支払い用のクレカも登録しています。 よろしくお願いします<m(__)m>

  • eBAY(イーベイ)で質問が出来ない

    初めて参加します。宜しくお願い致します。 どなたか、相談に乗って下さい。 国内のオークションはたくさん取引してるのですが たまたま見た『eBAY』オークションで気になったのがあったので 出品者さんに質問しました。 出品者さんは英語圏の方です。 私は、英語はほとんど(全く)話せません。 そして、私はeBAY初参加です。 気になっていた商品には落札者がいて、売れてしまったものだけど 出品者さんの他の商品もたくさん購入したかったので ダメモトで、売れて終了してしまった商品のページから 出品者さんに、同じものがないか質問しました。 出品者さんは英語でお返事してくれて 多分ですが、メーカーに在庫があるか聞いてみるので 一週間待って欲しいと連絡がありました。 そこで 回答してくれてありがとうの感謝の気持ちと 他に出品されている商品をたくさん購入したいので 日本までの送料など、いろいろ質問したくて 送信しているのですが、うまく送れていないようなのです。 最初に質問したやり方は、 終了してしまったページにある『Ask seller a question』から送信しました。 件名は自動的に商品の名前になり 題名は一覧から選べました。 今回の質問のやり方は、 同様に終了してしまったページにある『Ask seller a question』から してみたのですが 件名は前回のように商品名ではなく『Message from eBAY Member』になっています。 そして、下にランダムに表示される数字が出ていて、入力し 『send』を押すと My Messages:Contact Memberと題名がなっていて その下に警告のマークっぽい 赤い三角の中に、赤い『!』が表示されていて In order to maintain safety in the marketplace, eBay may require additional verification when you are listing, bidding or communicating with other eBay members. At this time, we ask that you complete one of the following verification processes: Verify using a Credit Card Verify using SMS if you are registered on eBay China Verify using SMS or Credit Card if you are registered on eBay India For additional information regarding Credit Card verification, please click here. If you have received this message when attempting to communicate with an eBay member using the Contact eBay Member function, you may still contact the seller of an active listing without completing the verification process. Click on the “Ask seller a question” link found directly on the item listing below the seller’s User ID. To contact the buyer, click on the “Contact the buyer” link on the item listing. {e12601-154440x} となっています。 訳せないので、何が書いてあるのかわからないので 翻訳ページで試してみたのですが、わかりませんでした。 とりあえず、自分のページのクレジットカードの登録とかしてみたのですが 同じ画面になっています。 また、一番目に質問したものの回答が、出品者さまからあったので そちらのメッセージに返信する形で 質問を入れても、同じ画面に行き着きます。 そもそも、何度も試してしまってるのですが、 質問は相手に届いているのでしょうか? 私の『My eBAY』→『My Messages』→『Sent』にも 2回目にした質問は載っていないし 登録しているE-mailアドレスにも、質問のコピーが届いていません。 気になっている商品の質問をしてしまったし どうすればいいか、とても悩んでいます。 1週間後に、また出品者さまから連絡があると思うのですが その際も、どうやってお返事したらいいかわからないので 皆様に質問致します。 どなたか、助けて下さい。 宜しくお願い致します。

  • ebayで出品エラーが出ます。

    ebay で商品は5回ほどpaypalを通じて購入はしていますが出品となると次の様なエラーメッセージが出ます。(ここ半年毎回同じメッセージが出ます) 諦めずにやはり出品したいのでご存じの方教えて下さい。 Attention! We've noticed some activity on your account, and we need your help in verifying some information. We're sorry for this inconvenience, but while we're working things out with you, you'll have limited access to list new items on eBay. Please proceed to your my eBay and follow the steps outlined in the email we sent you. Thanks for your attention to this matter!

  • eBayについて分からないことがあります。次のような英文が出てきました・・・・

    eBayについて分からないことがあります。次のような英文が出てきました・・・・↓↓↓ Attention Seller: Thank you for choosing eBay. In order to help maintain a safe trading environment, selling limits are occasionally placed on listings. At this time, you are limited as to the listing of certain items. Please do not attempt to relist this item for 30 days. Sellers who have a consistent positive selling history of such items may be eligible to have these limits raised. If you would like eBay to review your limits or if you have any additional questions, please email us at Customer Support. We sincerely value you as a member of our trading Community and look forward to a continued successful relationship with you. Click here for a window with more information on eBay’s listing guidelines. どのような対策をとればよいのでしょうか? お願いします。

  • eBayで日本から出品しようとしているのですが

    始めようと思うと以下のようなメッセージが出てきて先に進めません。つまり出品も何もかもできません。 Please read. Your response is required. As a precaution, we have limited the activity on your eBay account until we receive additional verification information from you. We sometimes need to do this to make sure that eBay remains a place where members can buy and sell with confidence. To have this restriction lifted, you need to become PayPal Verified* and then link your verified PayPal account to your eBay account. Once you've completed this process, you'll be able to sell on any eBay site worldwide. If you're already PayPal Verified, you just need to link your verified PayPal account to your eBay account. For instructions, please click the link below for the eBay site you're registered on. PayPalもeBayとリンクしたし、日本の銀行口座も登録しました。解決法ご存知の方いらっしゃいましたら、初心者の私に教えてください。

  • ebayのインボイスについて

    ebayで出品をしていたらこんな文章が出て出品できません。 Attention Sellers: You have reached your trade limit, please pay. You have reached your selling limit. Your trading limit is based on transaction history and reputation as a seller on eBay. Please keep in mind that your history of selling on eBay and past due balance will have impact on trade limit as well. To remove this restriction and list items again, please pay now. これはなんでしょうか。 インボイス? でもインボイスって買い手側が払うものでは? それから前回も同じ文章が出て、払わないと出品できなかったので支払いましたが、 いくら調べてもよくわかりません。 さらに、毎回インボイスの金額が違うのですがこれは売り上げに応じて変わるのでしょうか? 詳しい方教えてください。よろしくお願い致します。

  • ebayに出品ができません。

    ebayで世界向けに商品を出品したいのですが、上手くいきません。 どのような状況か具体的に書かせて頂きます。 出品するために、自分のアカウントから「My ebay」→「sell an item」で商品詳細の入力まではできます。 出品の段階でいうと、「2:CREATE YOUR LISTING」のページから「Continue」を押し、 「3:REVIEW YOUR LISTING」のページに進んだ時に下のようなメッセージが出ます。 Attention Sellers: Attention! We've noticed some activity on your account, and we need your help in verifying some information. We're sorry for this inconvenience, but while we're working things out with you, you'll have limited access to list new items on eBay. Please proceed to your my eBay and follow the steps outlined in the email we sent you. Thanks for your attention to this matter! そして 「3:REVIEW YOUR LISTING」のページでContinueを押すと出品が完了するらしいのですが、 次のメッセージが表示され、出品できません。 This page may have moved or is no longer available. Please try one of the following: Check the Web address you entered to make sure if it's correct. Try to access the page directly from the eBay Home page instead of using a bookmark. If the page has moved, reset your bookmark. Enter keywords in the Search box and click the Search button. Or, browse through the many categories available at eBay. If you are searching for a Help page, click the Back button on your web browser and select another Help page link or try entering different keyword combinations to find appropriate help topics. Report this technical issue or view known technical issues. 何度やっても、同じメッセージが出てしまいます。どなたか解決策をご存知の方がいらっしゃれば、 教えて下さい。

  • eBayで出品しようとしたら、Please read. Your response is required.

    先日、初めて落札され、2回目の出品をしようとしたら、下記のメッセージが表示されました。何をすればいいのか教えて下さい。 Please read. Your response is required. As a precaution, we have limited the activity on your eBay account until we receive additional verification information from you. We sometimes need to do this to make sure that eBay remains a place where members can buy and sell with confidence. To have this restriction lifted, you need to become PayPal Verified* and then link your verified PayPal account to your eBay account. Once you've completed this process, you'll be able to sell on any eBay site worldwide. If you're already PayPal Verified, you just need to link your verified PayPal account to your eBay account. For instructions, please click the link below for the eBay site you're registered on. Australia | Austria| Belgium| Belgium French| Canada| Canada French | France | Germany| Hong Kong| India | Ireland| Italy| Malaysia | Netherlands| New Zealand | Philippines| Poland| Singapore | Spain | Switzerland | Taiwan | United Kingdom| United States| Other *If you're registered on Germany, Austria, or Switzerland, you can complete verification through PostIdent or ID Verify instead of PayPal. Please click the link for the site you registered on for instructions.

  • eBAYから覚えのない請求書

    eBAYから(というか、売り手の方から)、買った覚えもないものの請求書が来ました。 Your invoice for eBay purchases - item # 110048**** eBay sent this message to (私のメールアドレス). Your registered email address is included to show this message originated from eBay. <http://・・・・・ Here's the invoice for your item! Thank you for your purchase. The total for your item below is US $496.00. Click Pay Now to confirm shipping, get total price, and arrange payment through: PayPal; money order. などと続きます。リンクは怖くてクリックしていません。 私はeBAYメンバーになった覚えはないし、eBAYサイトも見ておりません。誰かが私のアドレスでなりすましているのかと心配になりました。そういえばここ数年ebayからの宣伝メールが来たりするなあとは思っていました。同じメールアドレスを使って長いですし、その間に怪しいところをクリックしたり、あるいは外国サイトに書き込みをしたりしたことはあったかもしれません・・・。ウィルスバスターで防御はしています。クレジットカード番号を外国に伝えたことはないですし、これまでクレジットカードから不正な引き落としはなかったように思います。 こんなあやふやな状況なのですが、どうしたらいいのでしょうか。教えていただけますと幸いです。