• 締切済み

英文にしてください

日本語を英語にお願いします⬇︎ 私は日本にいます。 モスクワに行くのはかなり先の年末です。 インターネットでチケットの購入は日本からできますか? 支払いはクレジットカードですか? それとも当日、窓口で支払いですか? 今からモスクワに行くのがとても楽しみです。

みんなの回答

• SPS700
回答No.1

I am in Japan. I plan to visit Moscow by the end of this year. Is it possible to buy tickets on the Internet from Japan? Is the payment expected to be by a credit card? Or can I pay at the window on the day (of performance)? I am looking forward to going to Moscow. (何のチケットかわかりませんが、バレエなどの切符でしたら上演当日、ということとして括弧の中に入れました、適当に無視してください)