• 締切済み

ヒースロー空港

ロンドン・ヒースロー空港よりアイルランド・ダブリンまでエアリンガス航空にて渡航します。エアリンガスのデスクがどこにあるか分かりません。チェックインするにはターミナル1の、どこのゾーンにいったらよいでしょうか?

みんなの回答

• n505sr
回答No.1

Self Service Check-In Self service check-in is available with some airlines; it is simple and safe to use and can save you a lot of time at the airport. Self service check-in is available both online and in kiosks located at the airport. Terminal 1 has kiosks located near the standard check-in desks. You can use this service if you are flying with: Aer Lingus bmi British Airways United Airlines

参考URL:
http://www.heathrow-airport-guide.co.uk/terminal-1.html
taliskar
質問者

お礼

Aer Lingusは、bmi、British Airways、United Airlines と共同のキヨスクでセルフオペレーションできるという事ですね。 ターミナル1のデスクが並んでいるあたりを探してトライしてみます。 有難うございます。