• 締切済み

ナイロビ~ザンジバルで安い航空券知っていますか?

ナイロビ~ザンジバルで安い航空券知っていますか? 日本の旅行会社を通すととても高い航空券を提供されます。中にもあやしいサイトがあるかと思いますので出来れば、搭乗されたご経験のある航空会社を教えていただけたら嬉しいです。 よろしくお願い申し上げます。

みんなの回答

回答No.2

today, looking for cheap flights has been easier. you can find a great plane tickets whether you want to take your flight up coming year or today Obviously if you are preparing a travel and trying to find low-cost flights deals, The Internet is considered a best way to find it. From the last one decade internet has been developed to be a business tool for numerous professions and lodging field is 1 of them. With the help of on-line service , you can get your flight in any spot of the world. You can discover best inexpensive air flights at a very affordable price. There are some things which will serve you to find out the cheapest flight ever.At first try to find the name of a few great web sites those offers you international flight. websites show you with information about the newest offers and discounts offered on the web reservations of the flights. Always go through more than two web sites so you could well compare the rates at (skyscanner.com, expedia.com, cheap flights.com, kayak.com). Book your flight from the web-site which gives the best offer. Or you can search and compare all flight sites on Travelfox.com that provides you with all the prices of all the prices from all sites. Without exception try to organize your visit in week days. In fact in week days mostly the airlinesmake discounts due to low guest gathering. Based on statistics, airlines are now promoting cheap airfare to United States Of America cities the likes of Chicago, Miami, Dallas, New York, Las Vegas, and L.A. Chicago is a very popular location for many Visitors due to the fact the windy city has lots to offer. In case that you want a real cheap tickets with very good accommodation facilities, plan your flight during off-season. During off-season most of airlines make discounts in various categories like discount in booking. i found this useful article so i recomend you to visit Travelfox.com <b>http://www.travelfox.com/flights</b>

参考URL:
http://www.travelfox.com/flights
  • ebisu2002
回答No.1

経験はありませんが 検索結果を貼っておきます http://www.skyscanner.jp/flights/nboa/znz/cheap-flights-from-nairobi-to-zanzibar.html?rtn=1

参考URL:
http://www.skyscanner.jp/flights/nboa/znz/cheap-flights-from-nairobi-to-zanzibar.html?rtn=1