• ベストアンサー

バンコク銀行のSWIFT CODEご存じの方

急にバンコク銀行のSWIFT CODEが必要になりました。ご存じの方おられましたら、教えていただけますか? よろしくお願い致します。

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • goonarita
回答No.1

Bangkok BankのWebから調べたところBKKBTHBKだそうです。 http://www.bangkokbank.com/Bangkok+Bank/Personal+Banking/Transfering+Funds/FAQs+for+funds+transfer.htm#1 1. What is Bangkok Bank’s SWIFT code and when should I use it? Our SWIFT code is BKKBTHBK. This is the one and only code for every Bangkok Bank branch throughout Thailand. You can give this to the bank where the funds transfer originates from. It will save the search fees and time.