• ベストアンサー

hiphop好きな方

Akon ft Plies & Bow Wow のRight Now ( Na Na Na ) Remix という曲のrapの部分が歌いたいのですが、歌詞が聞き取れません。一体何といっているのでしょうか?

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • nao5712
回答No.1

こんばんは♪とりあえずRap部分の歌詞だけ書きますね! [Verse : Bow wow] When we first got together started hanging out you was Skeptical at first had to figure out if I was the kind of guy to try to dog you out but I ain't that kind of guy you tried to make me out You found out when you turned into my baby I showed them other brothers how to treat a lady I let you drive when I ride that Mercedes And I ain't trippin or actin shady cause baby [Verse : Plies] If I wasn't married to the streets, it would be you Your lips, what make you so cute Love when you poke yo mouth when u mad to, Save yo nemba in muh fone under lil boo Like yo sex, but In more love with wat u do, Turn me on how you stare at me when we thru When you give it to me, I don't wanna turn ya loose Scared to moan round ya, so all I could say is ooh たぶん合っていると思います。 ちなみにBow wowのバースはLike Uのもので、pliesのバースはBust it baby Pt2のものです(*^^) 歌うにはこちらも聞き比べると解りやすかもです。 もし間違ってたらスミマセン(^^;

gagaga0238
質問者

お礼

ありがとうございます。  どこを探しても見つからなかったのであきらめていました。 感謝します。