ある一定の商品(関連商品を含む)を出品しようとすると下記のメッセージが出て出品できません。
1週間くらい前までは問題なく出品できました。この商品以外の商品は問題なく出品できます。香港の指定の電話番号に一度かけてみましたが、自動応答アナウンスみたいなのが流れて全くわからず、切れてしまいました。
私の身分証明書をアップロードすればいいのでしょうか?
それとも出品する商品の写真をアップロードすればいいのでしょうか?
電話をして聞かれることは何でしょうか?
出品できずに困っています。
分かる方いらっしゃいましたらどうすれば良いか教えて下さい。
よろしくお願いします
Attention Sellers:
To further enhance the trust and safety environment of eBay international marketplace, we require you to provide related documents for verification purpose before you contact us to review your account with you.
Within Mainland China, please access following link to upload your documents.
http://message.ebay.com.hk/ws/submit.php?type=CNVetting
Within HK/TW, please access following link to upload your documents.
http://message.ebay.com.hk/ws/submit.php?type=HKVetting
If you have already uploaded your documents, you can call us between 9:00 AM and 5:30 PM (GMT+8) Monday-Friday to speak with a customer service representative. We'd like the opportunity to review your account to help ensure you are on track to provide a good experience for eBay buyers.
Within Mainland China, please call 86-21-2308-8011
Within Hong Kong, please call 852-3550-8571
Within Taiwan, please call 886-2-8729-6692
爲確保跨國交易安全,維護eBay交易平台的誠信環境,在您聯系eBay客服商討提高刊登額度之前,您還需提供相關的認證資料。
如果您是中國大陸用戶,請訪問以下鏈接上傳文件
http://message.ebay.com.hk/ws/submit.php?type=CNVetting
如果您是香港,台灣用戶,請訪問以下鏈接上傳文件
http://message.ebay.com.hk/ws/submit.php?type=HKVetting
如果您已經提供了相關的認證資料,請於周一至周五上午9:00到下午5:30(GMT+8)致電eBay客服.我們希望借此了解您的賬戶並確保您能提供良好的買家體驗.
如果您是中國大陸用戶,請撥: 86-21-2308-8011
如果您是香港用戶,請撥: 852-3550-8571
如果您是臺灣用戶,請撥: 886-2-8729-6692
お礼
ありがとうございました。 やはり身分証明書を提出しなければいけないんですね。 免許証をアップロードしてもう一度電話かけてみます。 ありがとうございました。