本当にセックスをしている映画

邦画・洋画を問わないのですが、洋画のほうが多いかなと思ってこちらのカテゴリにしました。 本物のセックスで話題になっ...

LOSGATOS さんからの 回答

• 2003/11/20 22:38
  • 回答No.5
LOSGATOS

●追加●
ちなみに、、、、
うわさのシーンはビリー、、と言ってるのではなくFILL MEといっているんだそうです。

You all really had me going when it was posted that Leticia was calling "Billy...Billy..." during her initial love scene with Hank. I have to admit, I listened and thought you were correct. I couldn't believe it, so I kept listening closer and closer. What Leticia is actually saying is "Fill me...Fill me...". She says "fill me" four times. Twice when they are on the couch and twice when she is on top of him.
お礼コメント
applee

お礼率 91% (146/159)

fill me でしたかー。でも4回のうち1回くらいこっそりBillyって言ってて欲しいものです!
ありがとうございました。
投稿日時:2003/11/21 23:04
この回答にこう思った!同じようなことあった!感想や体験を書こう!
この回答にはまだコメントがありません。
あなたの思ったこと、知っていることをここにコメントしてみましょう。