• 締切済み

英訳お願いします

こんにちは英訳よろしくおねがいします。 (1)    あなたのくしゃみで笑ってしまった。あなたの作る料理はおいしそう。 2     暑そうですね。日本も暑いです。早く秋になってほしい      

• 英語

みんなの回答

• sayshe
回答No.2

(1) Your sneezing has made me laugh. The dishes you make sound delicious. (2) It sounds hot. It is hot in Japan, too. I wish fall would come soon. ☆ (1)の2つ目の文は、料理を見ているのであれば、look delicious にしてください。

yumiyo080
質問者

お礼

ありがとうございます!!

• marbleshit
回答No.1

(1) Your hackshon has made me laugh. The meal you cook seems delicious. (2) It seems hot there. Here in Japan too. I wish autumn would come soon.

yumiyo080
質問者

お礼

ありがとうございます!!