• ベストアンサー

英訳お願いします

いつもありがとうございます。英訳お願いします。 私も韓国料理大好き!また韓国に遊びに行きたいよ。 機会があれば是非日本にも遊びに来てね。また会いたいね! 宜しくお願い致します。

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • nhthw
回答No.2

I also love Korean food! I want to visit Korea again:) If you have a chance, please do come and visit Japan. I'd like to see you again!

laulea-
質問者

お礼

迅速な御回答ありがとうございます。 本当に助かりました☆

その他の回答 (1)

• sayshe
回答No.1

I love Korean food! I would like to visit and enjoy Korea again. Be sure to come to Japan if you have an opportunity. I would love to see you again!

laulea-
質問者

お礼

迅速な御回答ありがとうございます。 本当に助かりました☆