• ベストアンサー

英文を教えてくれませんか?

下記の英文を教えてくれませんか? 「連絡が遅くなりすみません。 下記のサイトはどうでしょうか? あなたが気に入ってくれればうれしいです。」

noname#223241
noname#223241
  • 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • Nakay702
回答No.2

I'm sorry to be late for contact. How about the following site? If you like it, I'm very happy.

その他の回答 (1)

• yama1998
回答No.1

A contact becomes slow, excuse me. How about the following site? When you like it, I'm happy.