• ベストアンサー

英訳をお願いします

「いつも楽しい授業をありがとうございます」 「あなたともっと楽しく会話ができるように英語の勉強を頑張ります」 この2文を英語にお願いします!

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • 92128bwsd
回答No.2

"Thank you for giving us enjoyable classes every time. I will keep studying English hard to enjoy conversation with you much more." 以上が和文をそのまま英訳したものですが、この授業が英語の授業であれば、2つめの文のEnglishは自明なので不要です。それから、最初のenjoyableと次のenjoyが続くのは英文としては良い表現とは言えず、どちらかを違う表現にしたほうが良いかも知れません。例えば最初を、 wonderful classes とか。

その他の回答 (2)

回答No.3

Thank you for your fun lessons. I will keep working on my English so I can enjoy talking with you more.

• SPS700
回答No.1

Thank you for your always enjoyable classes. I am going to study English so that I can carry on conversation with you having more fun.