• 締切済み

英訳お願いします><

うーん・・・まだまだ勉強不足だよ´`アルバイトもしてるから疲れちゃって中々勉強できずじまいなんだ・・・X( 友達のラジオに出るんですね、凄い!私も1度ラジオとかに出てみたいなぁ~:) よろしくお願いします

みんなの回答

• RJERSJ
回答No.2

Well... I guess I need to study harder. I also have a part-time job and that makes me tired. So, I can't really find time to study. I hear that you will appear on a radio program hosted by your friend. That's great! I wish I could appear on radio even just once....

• marbleshit
回答No.1

Well, I'm still working on it and it's so tough for me to keep learning cause of my part time job.X( You're gonna be broadcast over radio. Sounds great! I just long to be on radio or something, really too.:)