• 締切済み

英訳をお願いします

「注文書の部品寸法、値段は 図面と見積書に一致してませんので、ご確認お願いします」 英語勉強不足で 英訳をよろしくお願いします。

みんなの回答

• nochi3
回答No.2

The part dimensions and its price in the estimation doesn’t correspond to the diagram and quotation, please check it up in detail. どうか ご参考に!

LCQ
質問者

お礼

丁寧にご回答頂き 有難うございました。 大変 参考になりました。

• cincinnati
回答No.1

Please note that the part dimensions and the prices in the purchase order deffer from the drawings and the quotaion.

LCQ
質問者

お礼

ご回答頂き 有難うございます!