• ベストアンサー

英訳

英訳おねがいします! 自由に味付けができます。 誰でも簡単に作れるのが人気の理由です。

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • SPS700
回答No.1

You can adjust the seasoning to your taste. 自由に味付けができます。 The reason for its popularity is the ease of preparation. 誰でも簡単に作れるのが人気の理由です。

その他の回答 (1)

• cbm51901
回答No.2

You can adjust the flavor to your own liking. Its simple recipe makes it very popular.