Discover the Art of Origami: A Traditional Japanese Craft

このQ&Aのポイント
  • Origami is a traditional Japanese art form that involves folding paper to create various shapes, including animals, plants, and everyday objects. It is not only the finished folded pieces that are referred to as origami, but also the square sheets of paper specifically designed for this craft. In recent years, the artistic aspect of origami has been reevaluated, leading to the creation of intricate and impressive works of art. This art form has not only been passed down through generations in Japan, but new folding techniques continue to be developed.
  • Origami, a traditional Japanese craft, is the art of transforming paper into various shapes, such as animals, plants, and objects. It encompasses both the folded creations and the specially designed square sheets of paper. Recently, origami has gained recognition for its artistic merits, resulting in the production of intricate and innovative works. This craft has evolved beyond traditional techniques and continues to inspire new folding methods.
  • Origami, a beloved traditional pastime in Japan, involves the delicate art of folding paper to create beautiful and intricate forms. From animals and plants to everyday objects, the possibilities are endless. Not only does origami refer to the folded creations themselves, but it also refers to the special square paper used for this craft. In recent years, origami has experienced a resurgence in popularity, with artists and enthusiasts pushing the boundaries of this ancient art form by inventing new folding techniques.
回答を見る
  • ベストアンサー

折り紙の説明をしたいのです(*´ェ`*)

英語圏の方に折り紙の説明をしたいのです。 私が言いたい文章を以下に書きます。 訳していただけるとありがたいです。 「折り紙とは、紙を折って動植物や生活道具などの形を作る日本伝統の遊び。また、折り上げられた作品そのものや、折り紙用に作られた正方形の専用紙のことも指す。近年では折り紙の芸術的側面が再評価され、昔にはなかった複雑で優れた作品が生み出され、各国に伝承する折り方に加えて、新しい折り方も考案され続けている。 これを堅いことばではなくて出来るだけ会話文に直してほしいのです。 英語が少しでもうまくなりたいのですが、 こういう日常でなかなか使わない英語はさっぱりわからなくって。 どうかお力をお貸しください。 よろしくお願いいたします。 ○┓ペコッ

• anteia
  • お礼率89% (243/272)
  • 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • SPS700
回答No.1
anteia
質問者

お礼

ありがとうございました。 とても助かりました。