• ベストアンサー

教えて下さい。

この2~15の文章を受動態にしていただけませんか?

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • SPS700
回答No.1

2. Ann will be invited to the party by Bill. 3. That report is being prepared by Alex. 4. Customers are served by waiters and waitresses. 5. The lesson is going to be explained by the teacher. 6. A new idea has been suggested by Shirley. 7. The farmer’s wagon was being pulled by two horses. 8. The book has been returned to the library by Kathy. 9. By this time tomorrow, the announcement will have been made by the president. 10. The note was not written by me, it was written by Jim. 11. That pie was not made by Alice. Was it made by Mrs. French? 12. Is that course taught by Prof. Jackson? I know that it is not taught by Prof. Adams. 13. Those papers have not been signed by Mrs. Andrews yet. Have they been signed by by Mr. Andrews yet? 14. Is your house being painted by Mr.Brown? 15. I won't be fooled by his tricks.  今は聞かない文がありますのでお尋ねしますが、これはいつ出た本にあるのでしょうか。今も使われているのでしょうか。

その他の回答 (1)

• SPS700
回答No.2

僕がアメリカの近所の高校の成人講座で、英語の先生に直されたのは、こういう受動態の文でした。前の回答の後書きの理由です。