• 締切済み

英訳していただけないでしょうか?

訳せず、困ってます!!どなたか英訳していただけないでしょうか? ・カナダ全体ではCTスキャンと超音波が約1か月待ち、MRIは2か月待ちだ。 検査の待ち時間が長い理由の一つは、医 療機器不足だ。カナダの医療は税金でまかなっているので、政府は医療に対する支出を最低限に抑えようとしている。

みんなの回答

回答No.2

In whole Canada, CT scans and ultrasound will wait about one month, and MRI will waiting two months. One of the reasons for the long examination waiting time is the shortage of healthcare equipment. The government is trying to minimize spending on healthcare as Canadian healthcare is covered by taxes.

• SPS700
回答No.1

In Canada as a whole the waiting period for a CT scan is about a month and two months for an MRI. One reason for the length is the shortage of medical equipment. Because Canadian medical costs depend on the tax revenue, the government is trying to minimize medical expenses.