• 締切済み

英訳していただけないでしょうか?

難しくて、私には英訳できません。どなたか訳していただけないでしょうか? ・カナダは基本的な医療費は全て無料だ。 しかし、待ち時間の長さが大きな問題になっている。カナダの医療制度では、緊急性が低いと判断されると、手術や診察などは後回しにされてしまう。 これは 2015年の州別の医療の待ち時間のグラフだ。州によって差はあるが、数か月待つのが普通だ。 これは2015年の診療科目ごとの待ち時間のグラフだ。診療科目によっても待ち時間の長さも変わる。整形外科の待ち時間はかなり長い。

みんなの回答

回答No.2

All basic medical expenses are free in Canada. But, the length of waiting time is a big problem. In the Canadian medical system, surgery and examination etc. end up on the back-burner if it is judged that the urgency is low. This is a graph of medical wait times by state in 2015. There are differences between states, but it is normal to wait several months. This is a graph of the waiting time for each medical-treatment subject in 2015. The length of the waiting time varies depending on the medical-treatment subject. The orthopedic waiting time is very long.

• SPS700
回答No.1

In Canada, all basic medical expenses are free. But the length of time it takes to get a medical appointment is getting to be a problem. According to the Canadian system, when judged as low priority case, operations and diagnostic visits are postponed. This is a graphic representation showing how long waiting time in 2015 was for medical care by each province. There is difference between provinces but the time is for several months. This is a graph showing the waiting time in 2015 by medical departments. The length of waiting time also differs by the department. The time for cosmetic surgery is pretty long.