• 締切済み

翻訳お願いします 日→英

プロキシの設定方法は分かりますが商品の指定はどのようにするのですが?画像のようにプロキシの数だけコードを入力するだけでいいのですか?

• ik2
  • お礼率1% (3/294)
  • 英語

みんなの回答

• koncha108
回答No.2

これはeコマースのbotのプログラムの話ですか? その前提で、 I can set up for the proxies but I don't know how to specify a target product. Should I just enter the same product code in each proxy settings like shown in the attached photo? 上の例は対象商品が一つだけの場合。プロキシーごとに別の対象商品があるのであれば、 I can set up for the proxies but I don't know how to specify target products. Should I just enter a specified product code one by one at each proxy settings like shown in the attached photo?

• cbm51901
回答No.1

I know how to configure the proxy. What I would like to know is how I can designate the product. Do I simply enter codes commensurate with the number of proxys, as shown on the image attached?