• ベストアンサー

翻訳お願いします 日→英

最近プロキシ利用者が増えたせいでサイトが重く、決済も通りづらい現象が続いています。何か対策方法はないでしょうか?

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • SPS700
回答No.1

Possibly because there are recently more proxy users, the site is sluggish, and the difficulty in timely settlement continues. Are there ways to correct this?