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サイトが重過ぎてBOTが全く機能しません。何か対策はないでしょうか?
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after following the steps on creating a new profile, you'll have to head to the dashboard and grab a new bot. The bot settings are saved individually to each Chrome profile/instance so you can change the settings to whatever you like. You can then use this method to have each bot run a different Proxy.
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If you see the item load, but keyword not finding it, manually click on the item to proceed. If using the desktop bot make sure to select a category for which the item is in. In pro if using multiple keywords you can select multiple categories. For a hyped release going for less items will net you a better chance at copping! Starting the bot a second or two after the drop can help get around the initial lag when the site updates.
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I understand now, the bot will only run 1 Proxy at a time and only the proxy you select. If you'd like to have multiple Proxys running you will need to have multiple instances of the bot installed on different Chrome profiles. To open another Chrome browser profile/instance, click your profile name/icon at the top right corner > Manage People > and simply add another profile. You will then have to reinstall the bot from the dashboard here
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You can try opening up multiple Chrome browsers w/ different profiles, install the bot, then have the bot run the item there with slightly different time settings. That way you have multiple tries at one item. To open another Chrome browser instance, click your gmail/profile name at the top right corner > Manage People > and simply add another profile.
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- WOWOWのホーム画面からプレミアムメニューまで進み、規約を表示して同意ボタンを押しても反応しない問題が発生しています。
- ひかりTVのサービスやISPぷららと関連する質問です。WOWOWの規約同意ボタンが押しても反応しない現象について詳しくお知りになりたいです。
- WOWOWの規約に同意するためにホーム画面からプレミアムメニューまで進み、規約の内容を表示して同意ボタンを押しても反応がない問題が発生しています。ひかりTVやISPぷららを経由して利用している場合は特に気をつけてください。