• 締切済み

英語にしてください!!

この2つの文章を英語にしてください! 『同性婚を容認している国は助助に増えています。欧州と南米が同性婚を認めている割合が高いです。ですが地図を見ての通り同性婚が認められていない国が多いのもわかります。まだほぼ全ての地域が同性婚を認めるのはまだまだ時間が掛かりそうです。』 『同性愛が刑罰される国は80ヵ国もあるそうです。主にアフリカと中近東とアジアの一部です。サウジアラビアでは同性愛行為が、殺人などの重罪に相当する死刑とされています。』 宜しくお願いします。

• 英語

みんなの回答

• SPS700
回答No.1

The number of countries recognizing same-sex marriages is gradually increasing. There are more in Europe and South America. However, one look at a map shows there are more that do not. So it will take a while before all the nations do. Mostly in Africa, the Middle East, and a part of Asia I hear that in some eighty countries a same-sex marriage is a punishable crime. In Saudi Arabia sex acts between same-sex partners are given death sentences as are serious crimes such as murder.