• 締切済み

英訳してください

英訳してください 「政治家が人々にお金をあげて投票してもらうっていうのはダメだよね。ということはメディアカンパニーをお金で買って偏った情報を流し、人々の意見を操作するのはダメだよね。」 以上です。よろしくお願いします。

• 英語

みんなの回答

回答No.2

こんにちは。 Politicians are not allowed to buy votes. That makes it wrong to manipulate public opinion by buying off media to spread biased information. ご参考までに。

• SPS700
回答No.1

It is bad that politicians buy votes. That means, they are also bad to feed the public with prejudiced information through bought media and to manipulate people's opinions.