• ベストアンサー

英訳してください

「政治家が自分のメディアカンパニーを持っていると、そこでは自分の政策に関する批判を流しません。自分のスキャンダルも流しません。政敵の批判ばかりします。 人々はメディアから受けた印象で投票します。 だから情報は大切です。それを流すメディアも大切だし、少なくとも選挙期間中はメディアは偏った情報を流すのを自粛すべきです。」 以上です。よろしくお願いします。

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
回答No.1

こんにちは。 When politicians possess their own media outlets, those outlets criticize neither the politician's policies nor scandals. Rather, they attack political opponents. People vote according to the impression they receive through the media, making information important. As a conduit for that information the media itself is also important. At least for the duration of the election period the media should refrain from distributing biased information. ご参考までに。