• ベストアンサー

英訳してください

また、作者は恋や生き方など若者達が誰でも持っているような悩みをうまく表現しているため若者の支持者が多いのも納得できます。実際この本は20年以上まえに作られた古い本ですが、今の若者たちと全く変わらない悩みについて語っています。

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • Him-hymn
回答No.1

The author expresses very well the worries of love or life that any young people would have. No wonder the author earns young people's support. The book was written more than 20 years ago, but still the troubles he describes are the same kinds that today's young people have. 以上でいかがでしょうか。