• ベストアンサー

英訳してください

この本は全体的に見て本当に登場人物一人一人の感情をうまく表現しているとおもいます。また、恋や生き方など若者達が誰でも持っているような悩みをうまく表現しているため若者の支持者が多いのも納得できます。全体的に読みやすく、時間を忘れて読むことができるので良い本だと思います。

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • Him-hymn
回答No.1

This book as a whole portrays each character well, by showing how they feel. Also, it describes the kinds of troubles over love or life that every young person may have. No wonder so many young people support this book. You can grasp the ideas easily, and you forget of the passage of time and are absorbed in reading it. This is a good book. 以上でいかがでしょうか。