• ベストアンサー

英訳してください

私たち人間はかならずいつか死ぬ、お金持ちであるが貧乏であろうが全員が平等に死を迎える時が来る。死とは神がつくった一番の開発であり、私たち人間はそれを尊重しなければならない、作者はこの本をとうして生きることのすばらしさを伝え若者達にに精一杯これからの人生を生きてほしいというメッセージが伝えられている。

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • Him-hymn
回答No.1

We humans are mortal. Everyone will die whether you are rich or poor. Death is an ultimate creation work of God, and we should pay a respect to it. The author thus tells young people a message so that they may know it is wonderful to live through this book so that they may live the fullest life from now. 以上でいかがでしょうか?