• ベストアンサー

英語にしてもらえませんか?

友達に対してなのでカジュアルな感じでお願いしたいです。 これからはできるだけ英語で書いて(メール)してくれない? できるだけ短く簡単な英語でお願い。 英語はある程度読めるけど書くのがすごく難しい。 よろしくお願い致します。

• ReMTK
  • お礼率48% (40/83)
  • 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • skydad
回答No.4

Can you give me English e-mail as much as possible? Please make it with short and simple. Because I can read English some, but not good in writing. もっとカジュアルな(くだけた)書き方なら Can u give me English mail AMAP? Pls stay in short and simple. Cuz I can read some, but not good in writing.

ReMTK
質問者

お礼

カジュアルな表現…こんな表現ができるなんて!初めて見ました~!とても勉強になりました。ありがとうございました(^-^)

その他の回答 (3)

• miknnik
回答No.3

From now on, will you email me in English? It'd be great if you could write in short sentences. I can read English [a little/to a certain degree], but it's really hard for me to write in it.

ReMTK
質問者

お礼

希望通りある程度という言葉をいれていただきありがとうございます。助かりました^^

• marbleshit
回答No.2

* Why don't you write me in English as far as possible from now on? * The shorter English you write, the better. * It's so hard for me to write in English instead of partial reading level.

ReMTK
質問者

お礼

今まで使ったことのない表現ですがこういう表現もできるんですね。ありがとうございました。

• takotoika
回答No.1

Send me e-mail in English after this, and then write short sentences with plain words. I understand English somewhat, but it is difficult to write. ご参考にでもどうぞ。 それと、友達に対してなら絵文字と使うのもありですね!

ReMTK
質問者

お礼

お礼が遅くなってしまいましたが最初に回答くだささりありがとうございました。 絵文字等合わせて使わせていただきますね!