• 締切済み

私は日本語を勉強している外国人ですから、間違っているところがたくさんあ

taishokunnの回答

回答No.3

OK. now I advise you again , the point your sentence is only one ,We have to common sence for preparing not to make side smoking, and, the next point is too much using the words Tobacco, As you know ,once you USE tabako the next time it should be sore kore in japanese(daimeisi, like IT,THAT THE) Chinese characters,and grammatical usages are perfect, the wrong usage is ` check` in Japanese チェック。 GBY  Hasta la vista.

bamboona
質問者

お礼

どうもありがとうございます。