• ベストアンサー

誰かこの文章を英訳してください!

katumi70の回答

• katumi70
回答No.4

The earth will suffer from wretched population growth eternally if it is the best torture not to die, and people choosing the life of the eternity increase. I live at the time, and it will be a thing called the just the hell if it is expected that I can never die, besides. I bear some deficiency and lack, and the whole becomes no use gently, and extinction is always important for becoming extinct naturally.

noname#122143
質問者

お礼

回答ありがとうございました。 ぜひ参考にさせていただきたいと思います。