• 締切済み

postal2が起動しない

Please enable Direct3D acceleration. You can do this by starting dxdiag and enabling Direct3D Acceleration in the Display1/2 tab after installing DirectX 8.1b (or later) and the latest drivers for your graphics card. と表示され、ポスタル2が起動しません

みんなの回答

• kazumero
回答No.1

参考URLを参考にして下さい。

参考URL:
http://oshiete1.goo.ne.jp/qa2701773.html
dangb5x3
質問者

お礼

ありがとうございます ですが、Direct3Dアクセラレータが有効にできません クリックできないようになってます