• 締切済み

英文にして頂けないでしょうか。

英文にして下さい。出来ればネイテイブに伝わる感じでお願いします。 英会話を教えてください、代わりに日本語教えます。

noname#72765
noname#72765
  • 英語

みんなの回答

• hirb
回答No.3

- I'm Japanese and looking for a Japanese-English language exchange partner. - I'm Japanese and looking for a native English speaker to help me improve my English language skills; in return I'll teach you Japanese. - I'm looking for a conversation partner who would like to speak English with me, in exchange for Japanese conversation.

• neum
回答No.2

丁寧表現を使って英訳してみました。as a token of gratitudeは「お礼として」という意味です。 Could you please teach me English conversatin? If you teach me it, I will teach you Japanese as a token of gratitude.

• manito
回答No.1

こんな感じでどうでしょうか? Could you teach me English conversation? In return, I will teach you Japanese.