• 締切済み

うまく英語にできないんですけど

質問ですが、英語にしていただきたいのですが、 "ロサンゼルスでは夜歩いてはいけない地区があった。でも日本はどこでも、夜中女一人でも歩けます。たまに事件はありますが、みんな普通に歩いてます。" です。 お願いします。

• 英語

みんなの回答

• DeeAnna
回答No.1

In LA, there are districts which are forbidden to walk during the night. However in Japan, Ladies can walk everywhere by her self. Although sometimes accidents happen, everyone walks casually. って所でしょうか。文法修正あったらどうぞー。