• 締切済み

英語にしてください!!

『世の中では様々な人権問題があります。特に女性の人権問題は今だに解決はされていません。 』 『去年、サウジアラビアである事件が起きました。サウジアラビアに住むある女性は病気の父親を病院に連れていくために運転していたところ、警察に逮捕されてしまいました。皆さんこの事件、どう思いますか?こんなこと日本ではあり得ません。』 『サウジアラビアにおける女性の人権はイスラーム諸国の中で最低レベルであるとされています。例えば自動車の運転が出来なかったり、私たちが受けている体育の授業さえも受けることが許されていません。』 という文章です。なるべく難しくない英語(単語?)を使ってもらえると助かります。 宜しくお願いします

みんなの回答

• Nakay702
回答No.1

以下のとおりお答えします。 "There are various human rights problems in the world. In particular, the problems of female human rights aren't settled by now." " Last year, a certain event occurred in Saudi Arabia. When a lady who lives in Saudi Arabia was driving to bring her sick father to the hospital, she was arrested by the police. How do you think of this event? It can never be in Japan." "It's said that the female human rights in Saudi Arabia are of lowest level in the Islamic countries. For example, they can't drive a car and aren't permitted even to take the lesson of the physical education we receive usually."