• ベストアンサー

英訳してください!!

SCCの回答

• ベストアンサー
  • SCC
回答No.4

Studying the traditional Japanese culture is no longer sufficient to comprehend the Japanese society because the criteria have been so much diversified through the progress of IT (Information Technology). This class will lead you to a better understnading of the subject focusing on the contemporary culture of Japan as well. 冒頭の意味不明瞭の部分は「おそらくこういう事を意図しているだろう」との推察で訳してみました。

akiko77
質問者

お礼

どうもありがとうございました。たすかりました!