• ベストアンサー

(*´ー`*人)英訳をオネガイシマス‼️

「私と私の母は闘病生活の中で長い時間をかけて治療に必要不可欠な生薬を選別していった。その結果として9種類の生薬以外に服用を続けることのできる漢方薬は見出せなかった。9種類の生薬こそが最も厳密に組み合わされた漢方薬の限界であるという確信を得られたわけだが、果たしてこのような結論が正しいということを科学的に証明してくれる人が将来現れれるものだろうか?」

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • SPS700
回答No.1

My mother and I spent a long time in the fighting disease selecting herbal medicines essential for treatment. In the process, I could not find any other Chinese herbs which proved to be beneficial for continued use other than just nine herbs. I am now certain that the nine herbs are the essential ingredients of the most rigorously combined Chinese herbal medicine. I wonder in the future someone can scientifically prove that such conclusions are valid.