• ベストアンサー

日本語→英語にしたいです。

日本語の文を英語にしたいのですが、下記内容で合っていますでしょうか? ◆日本語文 エクステリアの定義は、敷地内の建物を除いた外部住空間で、そこに住まう人が豊かで、快適に暮らす空間環境を創造することです。 ◆英語文 A definition of exterior is that creates living environment where people lives wealthy and comfy at living space except the building on the premise.

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • Jaxx000
回答No.1

Wealthはお金の事を指すので豊かな生活だとa genuinely rich life/livingが良いかもです。 The definition of an exterior is the external part of the living space withing the premise, excluding the building. It is designed to create comfortable environment and genuinely rich living for the resident. ただ、インテリアに対するエクステリアという日本語だと思いますが本来英語ではこうは使わないので正直難しいです。 "the exterior design"ならば文面を通して住居の事だと分かるのでまだ通じるかもしれませんが、今回の案件でのchinchiclinさんの用途に合わせてください。

その他の回答 (1)

回答No.2

The definition of exterior is an external living space excluding buildings on the premises, and is to create a space environment where people living there live abundantly and comfortably. 外装の定義は、敷地内の建物を除く外部の生活空間であり、そこに住む人々が豊かで快適に生活できる空間環境を作り出すことです。 The definition of exterior is an external living space excluding buildings on the site, it is to create a space environment where people living there can live abundantly and comfortably. 外装の定義は、敷地内の建物を除く外部の生活空間であり、そこに住む人々が豊かで快適に生活できる空間環境を作り出すことです。