• ベストアンサー

英訳をお願いします

支払いをして残金もない。 クレジットカードも止められた。 それでもあなたはケンジと私が食べる為のフードスタンプをくれないのですね。 死ねということですね。 自分のことしか考えていない、そんな心の腐った人と私はやり直すわけがない。

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • SPS700
回答No.1

After payment there is nothing left in the account and the credit card is stopped, yet you do not give any food stamps for Kenji and me to live on. You are telling us to starve to death. You think only about yourself. I have no reason to start over with a person so rotten.

mariebb
質問者

お礼

大変助かりました! ありがとうございました!!!